lauantaina, helmikuuta 17, 2007

LENKKI JA "PLATZ"

LARA: Tehtiin noin reilu viiden kilometrin kävelylenkki ja sen jälkeen oli pieni tottis. Mamma laittoi meidät maahan makaamaan. Tänään mamma ei hyväksynyt minun pienet fuskut, saakeli. No toisaalta saatiin taas hyvät palkat. Mamma oli metsästänyt 20 kiloa noita kalkkunanpersuksia ja saatiin kumpikin yksi persus.
PEDRO: Joo, tehtiin tosiaankin kävelylenkki. Tai lähinnä kiitohölkkää ja minä en ehtinyt millään merkata kaikkia penkkoja ja puita. En ymmärrä mihin mammalla oli niin kiire.
Kun harjoiteltiin tottista jonka nimi on "PLATZ" minä päätin pysyä visusti paikalla. Mamma oli tosi tyytyväinen minuun, mutta Lara sai jälki-istuntoa. No, se sai kyllä maata sen istunnon. Mutta silti. Minä söin kalkkunanpersusta ja Lara harjoitteli...
Seuraavan kerran minun pitää kuulemma keskittyä itse maahanmenoon että se menee ripeästi ja oikein.