perjantaina, toukokuuta 04, 2007

BONGAA CHIHU...

LARA: Jossain tässä kuvassa on chihuahua....
Minä kävin muuten vaa´assa eläinlääkärillä tänään. Se näytti 33 kiloa, Pedrolle 28 !
Eläinlääkärissä oli taas tosi mukavaa. Sanna-lääkäri kehui minua kivaksi koiraksi ja antoi paljon namipaloja. Sitten hän määräsi minulle mahalääkettä. Ruoaksi mamma saa toistaiseksi tarjota minulle "yhden hiilihydraatin ja yhden proteiinin". Suomennettuna se tarkoittaa riisiä ja sianlihaa. Kuukauden kuluttua katsellaan missä kunnossa minun mahani on.
Minun rokotus siirtyi kuukaudella.
Pedroa sen sijaan rokotettiin ja lääkärissä mamma huomasi että tauko olikin venynyt kolmeksi vuodeksi..

Helsingin Kisahallin pysäkin kohdalla on tällainen puu, jota mamma välttämättä halusi kuvata bussi-ikkunan läpi ja kaiken lisäksi sillä surkealla Nokia kännykkäkameralla.