lauantaina, elokuuta 11, 2007

NISSE KOTONA!

LARA: aamulla mamma lähti johonkin ja kun hän tuli kotiin, kotiin tuli myös mun pentu joka on ollut poissa melkein vuoden. Sitä väsytti hirveesti ja se nukkuu vieläkin ( klo 12.30). Pedro on hirmu kiinnostunut siitä, mutta en päästä sitä lähellekään pentua. Mamma on antanut sille nimeksi Nisse. Hän kyllä väittää ettei se ole mun pentu, mutta on tyytyväinen jos minä olen äitinä sille.
NISSE: tänään minä jätin syntymäkotini Sannaisissa ja kaikki mun veljet. Yksi veli lähti ennen minua jonnekin Sikilään. Ne oli ihan kivoja ihmisiä. Sitten mun uusi emäntä otti minut syliin ja sitten me mentiin uuteen kotiin sellaisella vempaimella jota ihmiset kutsuu autoksi. Minä sain ensin istua mamman sylissä ja katella ikkusta. Sitten istuin vähän aikaa omalla penkillä mutta kun autossa oli niin kuuma ja minua väsytti ihan hirveesti menin lattialle nukkumaan. Mamma sanoi että löysin tosi hyvän paikan. Siinä oli kuulemma pennulle kaikkein turvallisinta nukkua. Nukuin koko matkan. Olin ihan unenpöpperössä kun tulitiin perille ja mamma nosti mut pihalle josta sitten käveltiin sinne uuteen kotiin. Siellä oli vastassa yksi äidin näköinen kiva koira ja yksi tyyppi joka kyllä haisee koiralle mutta näyttää omituiselta. Nuolin sitä suupielistä mutta se tahtoisi vissiin leikkiä. Se äidin näköinen ajaa sitä pois ja vahtii mua ihan niinkuin olisin joku pikkupentu. Kääk!