maanantaina, syyskuuta 29, 2008

Yhteydet poikki...

LARA: mamma kävi eestaas Loviisassa perjantaina jä jätti minut lapsenvahdiksi.
Taisin ottaa pienet tirsat kun en yhtään huomannut että Mosku askarteli johtojen kanssa.
Ihan oikeesti!! MINÄ OLEN SYYTÖN !!!!!
Mamma oli irrottanut kaikki johdot. Modeemin johdot oli "piilotettu". (Onpa ihmisillä outo käsitys piilottamisesta. Kun MINÄ piilotan jotain kaivan sen maahan). Helpostihan Mosku ne löysi ja....eikun naps ja yhteydet maailmalle poikki.
Kun mamma tuli kotiin vastassa oli matto, tyyny sekä pieniä palasia erivärisiä johtoja.
Mosku oli levittänyt MINUN petini.

Moskun "treenit" jatkuvat. Nyt mamma on lisännyt komennon "HIER" luoksetuloon. Se menee tosi hienosti. Hienosti Mosku ottaa myös kontaktia sekä edessä istumisessa että sivulla istumisessa. Nämä treenatan klikkerin avulla.
Lauantaina Mosku "etsi" ensimmäisen haku-maalimiehensä pihalla. Ensin ukko oli "piilossa"puskan takana, sitten sitä laitettiin maastovärisen peitteen alle. Nätisti Mosku "etsi".
Sunnuntaina oltiin kaikki meidän takametsässä leikkimässä. Mosku "ajoi" ensimmäisen jäljen pihalla (3-4 m).
Joka päivä on "purutreenejä". Tähtäimenä on hyvä ja rauhallinen puruote...
Minä en kyllä kutsuisi noita juttuja reeneiksi. Ne ovat ohi ennenkuin ovat edes alkaneet.

Tänään Mosku pääsi taas mamman mukaan kaupungille. Mosku ei ole moksiskaan autoista, fillaristeista, melusta.
Kävivät entisessä työpaikassa jossa on hissi, liukkaat portaat ja paaaljon ihmisiä. Sitten mamma vei Moskun pankkiin - jonne ei saa viedä koiria.
Tämän jälkeen se nukkui autossa kun mamma kävi kaupassa.