keskiviikkona, lokakuuta 15, 2008

Eka rokotus

MOSKU: olin eka kertaa eläinlääkärissä täällä Porvoossa. Siellä oli kivaa, sain paljon namia. En edes huomannut että joku pisti minua niskaan.
Kävin myös vaa´alla. Paino on n 11,5 kiloa nyt kun olen tasan 3 kk vanha.
Akat leikkasivat kynnet minulta! Mamma piti kiinni, toinen leikkasi ja kolmas syötti minulle namipaloja!!! Säilyi sentään jonkunasteinen katu-uskottavuus, kun tarvittiin noin monta pitämään minua. Mä oon aika paha.
Sitten käytiin ostamassa minulle ikioma narupallo, pieni noutokapula ja Top Caniksen venyvä hihna. Mamma osti myös uudet jälkikapulat. Ne minä saan jakaa Laran ja Pedron kanssa.
Tehtiin kävelylenkki Kevätkummun koirapuiston läheisyydessä ja otettiin vähän tottista. Sitten sain riehua. Kun väsähdin mamma kantoi sylissä vähän matkaa. Tai oikeastaan olkapäällä kuin papukaijaa. Sekin on kuulemma treeniä. Mitä treeniä, sitä en tiedä.
Söin elämäni ensimmäisen siankorvan autossa sillaikaa kun mamma kävi kahvilla.

Seuraava rokotus on 12. marraskuuta. Silloin minulle laitetaan myös siru, mikäli mun rekkarini on tullut kennelliitosta.