perjantaina, tammikuuta 23, 2009

Moskun pitkä tottistie...

- Oot sinä Lara aika kova jätkä!


MOSKU:-Tänä iltana oli erikoiskiva - ja helppo - iltatreeni keittiössä.
Pomo laittoi syötävän I-I-I-H-A-N-I-A, tuoksuvia "talipallukoita" lautaselle. Lautasen hän laittoi lattialle. Minun piti maata tuijottamassa niitä pallukoita kunnes sain lupa syödä ne.
Pääsin vain kerran varastamaan yhden.
Sitten hiottiin luoksetulon loppuosaa, palkkana TALIPALLUKKA. Voi veikot että minä tein tiiviit eteenistumiset (pomo käytti ihan pienenpienenpienen apuliikkeen). Minä vaikka seison päälläni, niin hyviä ne on ne pallukat. Lopuksi tein noudon mallisuorituksen. Viime aikoina ollaan hiottu vain loppuosaa. Nyt pomo heitti kapulan vähän matkaa testaakseen miten minä toimin. Ja minähän toimin. Ilman pomon apuliikkeitä. Olin tuulennopea, istuin suorassa, tiiviisti ja pidin kapulaa rauhallisesti suussa kunnes tuli "loss"-komento (se tulee aika nopeasti... olen kouluttanut pomoa: ellei se irtikomento rupea kuulumaan sylkäsen kapulan suustani...)
Oman "treenin" jälkeen kattelin ovenraosta miten meidän vanhuksella onnistuu tottis. Voi hitsi. Olen kateudesta soikea.
Ei uskoisi että tuommonen vanha naiskoira pääsee NIIN nopeasti maahan!!
(Pomo tuossa kuiskaa että se on aina ollut Laran bravuurinumero)

Pedron kanssa ollaan juostu ja riehuttu hangessa. Täällä on nimittäin ihan kauheesti lunta.