maanantaina, helmikuuta 09, 2009

Enemmän aikaa pomon kanssa !

MOSKU:- Pomon kanssa tunnin metsälenkillä. Sitä ennen palloleikkiä.
Olen kuulemma siinä iässä missä sudenpennut alkavat päästä aikuisten mukaan retkille. Minun kohdallani se tarkoittaa enemmän aikaa pomon kanssa :), vähemmän aikaa koiraporukalle! :(
Täytyy kai opettaa pomolle miten koirat leikki. Hää ei nimittäin osaa. Hää leikkii tosi omituisella tavalla.
Onhan pomon tapa ihan kiva, en minä sitä sano, mutta...saisi ottaa Pedrosta mallia.
(Pomo taisi kuulla tuon. Minä en osaa kirjoittaa koneella joten sanelen Laralle. Nyt pomo ilmoittaa että hän ei mene Pedron lailla lattialle makaamaan niin että minä voin pureskella hänen jalkoja ja käsiä, repiä tukasta ja seistä korvien päällä!!!)

Tänään reenattiin myös hakuilmaisua, eli rullan tuomista Annan kanssa. Ei voinut vähempää kiinnostaa. Pomo saa luvan kehittää siitä jotain HAUSKAA. Piste.