sunnuntaina, helmikuuta 15, 2009

Susikoira


MOSKU: - Pomo kuvasi kun leikin sutta. (klikkaa kuvaa suuremmaksi)
Ihmiset pitää mua pelottavan näköisen kun mulla on vaaleat silmät.
Pomo on tyytyväinen.

Eilen se muuten antoi mulle taas uuden lelun. Se on kanariankeltainen pehmeä purujuttu, hihanmuotoinen, ja siitä minä tykkään kuin hullu puurosta.
Sillä me nyt leikitään, minä ja pomo. Pomo esittää - isohkoa - hiha-jänistä ja minä saalistan. Välillä puren vahingossa pomoakin ja silloin se irvistää kamalasti.

Tottispuolella on suvanto. Keskitymme vain ja ainoastaan seuraamiseen ja paikallaoloon.
Sain oman kettinkikaulapannankin, mutta se on vain kosmetiikkaa. Sitä laitetaan kaulaan merkiksi minulle että nyt ryhdytään töihin.
Vielä ei käytetä pakotteita, ainoastaan positiivista vahvistamista. Olen aivan liian nuori pakotteisiin, sanoo pomo ja minä en ymmärrä yhtään mitään.
Sain myös oman liinan, mutta siitä ei sen enempää.

PEDRO: - se on vaaleanpunainen...