torstaina, toukokuuta 03, 2007

MINÄ IHMETTELEN...

LARA: Huomenna mennään eläinlääkärin luo. Mamma haluaa keskustella Citan kanssa minun mahaongelmista. Minua pitäisi kuulema myös rokottaa, mutta se ehkä siirtyy tuon mahan takia. Eilen oli nimittäin maha taas ihan sekaisin. Mamma veikkaa suolistotulehdusta.
Illalla hän lueskeli jonkun Saki Paatsaman kirjoittamaa kirjaa meidän koirien sairauksista. Sen jälkeen hän antoi minulle jotain ripsi tai mikä lie rapsiöljyä jotta suolisto rauhoittuisi. Myöhemmin sain lisäksi oliiviöljyä. Tuo Paatsama kehotti antamaan paraffiiniöljyä. Kyllä minä ennemmin syön oliiviöljyä. Kreikkalaista.
Sitten söimme vähän riisiä ja sen kanssa ihanaa mahalaukkua. Maha on ollut kunnossa tähän asti...

Meillä on eessä muuten kiireinen viikonloppu.
Lauantaina on Pedron kylpypäivä.
Sunnuntaina se menee luonnetestiin!

Minä ihmettelen mitä siitäkin tulee.