tiistaina, toukokuuta 29, 2007

HAMMASHUOLTOA JA TOTTISTA HELTEESSÄ

Tänään oli hammashuoltopäivä. Näin kauniilta näytää mun hampaat nyt.

LARA: tänään mamma tuli töistä ihan säälliseen aikaan. Ensin tehtiin ihan lyhyt kävelylenkki korttelin ympäri ja sitten pidettiin siestaa noin puoli kahdeksaan asti. Tänään on tosi helteinen päivä ja aika kosteata. Illalla mentiin sitten tottiskentälle. Minulla oli tänään paljon leikkimistä. Mamma oli ottanut mun parhaan lelun, semmosen pitkän keltaisen patukan mukaan. Sitten mamma kokeili osaanko hypätä esteen noudon kera vaikka ei olla ikinä sitä treenattu. Osasin!
Tänään menin myös ne isot tikkaat kuin orava vaan...
Pedrolla oli kans vähän leikkimistä, sitten rauhoittumista. Se sai maata paikallaan ja katsella kun mamman yksi tuttu treenasi labradoreija. Sen jälkeen oli seuraamista. Sitä pitää mun mielestä harjoitella aika paljon Pedron kanssa. Mamma harjoittelee myös paljon ihan vaan kontaktia sen kaa. Pedro menee pikkutikkaat tosi hyvin nykyään. Kohta sekin saa kokeilla isoja tikkaita. Lopuksi mamma otti pari noutoa sillä mun isolla kapulalla. Se ei ole Pedro favoriitti mutta kyllä se tuo sen.