torstaina, maaliskuuta 20, 2008

Koirankarvoja

LARA: kohta ihmiset viettävät pääsiäinen-nimistä lomaa. Minä tiedän mitä se merkitsee. Minä hetkenä tahansa mamma ottaa esiin kaikenlaisia rättejä ja "siivousvälineitä", eikä minä ja Pedro saada sen siunattua rauhaa missään päin taloa. Mamma motkottaa MINUN karvoista joita kuulemma taas löytyy ympäri taloa. No, mihin minä laitan ne kun vaihdan talvipalsan kesämuotiin? Ei minulla ole omaa vaatekaappia.
Sanoin mammalle että pitää tehdä niinkuin englantilainen pariskunta jolla nyt on Aftonbladetin mukaan "lämpimät muistot lemmikeistään" . Pariskunta säästi kaikki villat kun ne suki koirat. Sitten ne vielä ryömi pitkin kokolattiamattoja ja keräsi koirankarvat niistäkin.
Mamma innostuu aina välillä keräämään Pedron karvat kun se trimmaa sen, mutta joka kerta kun me vaihdetaan pesäkoloa lentää karvakassit roskiin. Mun hienot karvat se viskoo suoraan menemään. Pehmeät pyllykarvat menee LINNUILLE.

Aftonbladetista mamma löysi muuten tämän filminkin.
Ottaisiko joku bändi tämän tyypin riveihinsä...