maanantaina, syyskuuta 22, 2008

Ekat "kaupunkitreenit"

MOSKU: opettelen klikkeriä joka päivä aterioinnin yhteydessä. Olen jo äkännyt että klik-ääni liittyy palkkaan.

Sitten me ollaan leikitty rättileikkiä sisällä ja ulkona. Minulla on kuulemma hirveän hieno puruote.
Tänään mamma otti minut mukaan kun menimme autolla kaupunkiin. En huutanut autossa.
Ekaksi käytiin eläintarvikekaupassa ostamassa minulle lelun ja pieniä palkkoja.
Minä yritin ottaa mukaan ison säkillisen porsaan-neniä mutta mamma ei antanut. Sitten näytin mun parhaan puruotteen. Siinä vaiheessa mamma sanoi että hienosti purtu, mutta että tässä menee raja. En saanut ensimmäistäkään nenää.

Kaupasta jatkettiin vielä kaupunkiin. Käytiin samassa puistossa jossa oltiin lauantaina. Nyt siellä oli paljon ihmisiä. Minulla oli kaksi harjoitusta a 10 sekunttia ruohikolla jonne ei saa viedä koiria (ei ole koirankakkaa josta minä voisin saada tartuntoja). Ekaksi oli "luoksetulo" jota minä hallitsen jo suvereenisesti. Sitten oli yksi sellainen harjoitus että minä olin irti. Kun lähdin juoksemaan yhden tädin perään mamma painui toiseen suuntaan. Sain ihan hiiiiiiiiiiirveeeesti kehuja kun käännyin ja tulin kutsusta mamman luo kovalla vauhdilla. Tämän jälken treenattiin puistopenkkiä. Minua väsytti joten lepäsin sylissä. Mamma nautti auringosta ja minä katselin naakkoja. Kotimatkalla nukahdin autoon.

Äsken leikin uudella ankalla. Löin pääni mamman kirjoituspöytään niin että soi. Mamma luuli että nyt minä en leiki ankalla enää ikinä. Olenhan minä nippanappa 9 viikkoa vanha mutta en minä tyhmä ole. En tietenkään luullut että ANKKA löi minua.
Öitä. Nyt otan iltatirsat että jaksan hepuloida klo 23.