maanantaina, lokakuuta 13, 2008

Uusi solmio
















MOSKU:minulla on uusi Top Canis-solmio. Ensimmäinen ikioma. Tähän asti olen kulkenut jonkun Chilipuudelin punaisessa strassipannassa!!!
Tämä on nätti ja kaiken lisäksi turvallinen koska siinä on renkaita soljen molemmin puolin johon saa hihnan lukon kiinni. Vaikka solki menisikin rikki hihnan lukko pitää pannan kiinni eikä minulle saatu haaveria.
Kuvan mattokin OLI uusi ja olisin voinut jättää stailauksen väliin, väittää mamma.
Itselleen hän osti tänään jättikokoisen kameralaukun johon minäkin mahdun. Laukku asuu ylä-ylä-ylähyllyllä jostain syystä.
Uutta oli tänään sekin että kävin eka kertaa Maarin koulutuskentällä. Sain "treenata" yhdessä isojen koirien kanssa!
Otettiin samat jutut kuin kotonakin: luoksetulo, kontakti, istuminen ja maahanmeno.
Sitten ilmoitin noille isoille jätkille kuka minä oikeasti olen.
Mamma sanoo sitä rähjäämiseksi.

Päivällä pääsin mamman matkaan kaupunkiin. Käveltiin pieni pissalenkki Kevätkummussa. Siellä tutustuin beagleen. Jostain ilmestyi sitten kummallisen näköinen vaalea koira. Se oli niin oudon näköinen että minulta pääsi huuto. Se oli kultainen noutaja ja herttainen se olikin. Me painittiin kolmistaan sillaikaa kun omistajat pälätti. Beaglenomistaja oli entinen sakemannimies ja sakemannituomari joten mammalla ja ukolla riitti juttua !

Eilen oli hieno päivä ja mamma teki minulle pari jälkeä pihalle. Tykkään jäljistä koska niissä löytyy makkaraa ja muuta hyvää.
Illalla mamma yritti leikata mun kynnet.
Ja mun kynsiä kun EI LEIKATA.
Ottelu päättyi 5-5. Tänään mamma sitten pääsi salakavalasti leikkaamaan takatassujen kynnet. No, se ei tule tapahtumaan uudestaan.