lauantaina, tammikuuta 03, 2009

MOSHE

MOSKU, alias MOSSE, alias MOSHE: -Kuten huomaatte minulla on monta nimeä. Useimmiten pomo kutsuu minua Mosheksi!
Tänään oltiin pomon kanssa lenkillä Virviikkissä. Sinne tuli myös mun kaveri, musta labbis Ali ja sen kamu, kultainen noutaja Rocky. Minä olin helisemässä Alin kanssa. Lopulta pomolta paloi päreet ja se pyysi omistajaa laittamaan Alia hihnaan!
Metsässä tehtiin minulle elämäni eka esineruutu. Pomo vei mun palloni 40-50 metriä metsään, näytti minulle mihin se laittoi pallon ja tuli sitten takaisin mun luo. Minä lähdin ohjuksena pomon jälkiä pitkin, mutta ekaksi en löytänyt palloa. Pomo pyysi uudestaan etsimään ja sieltähän minä nostin pallon. Tuli ihan kamalasti kehuja.
Sen jälkeen mentiin kaksistaan Virviikkiin. Matkalla pomolta putosi autonavaimet kolme kertaa. Joka kerta lähdin hakemaan ne - ilman erillistä käskyä. Että pomo oli iloinen kun toin avaimet. Palkkana oli tänään pallo.
Koton ollaan hiottu "sitz" ja "platz" että opin erottamaan ne.