sunnuntaina, toukokuuta 17, 2009

Valitus EU:n koiratuomioistuimeen

LARA: - Minä valitan kohta EU:n koiratuomoistuimeen ku tässä talossa ei saa sen siunatun kotirauhaa.
Pomoon on iskenyt jokin helekutin siivousinto ja koko talo on myllätty ympääriinsä. Mustat jätesäkit peittää lattiat ja piha on täynnä rojua!

Onneksi meillä on sentään ulkotarha jossa saa levätä.
Ja minä olen tarhan kuningatar.
Se tarkoittaa että MINÄ määrään mitä siellä tehdään ja mitä siellä SYÖDÄÄN.

Pomon tarkoituksena on siirtää koko tarha ja samalla Mosku saa oman osaston - etten pääse käsiksi sen ruokiin ja jätkä saa olla rauhassa minun komenteluiltani.
Pyh!

Komentoa se kaipaa. Tänään se lähti pihalta takarinteeseen koska se ilmeisesti muisti että minä olin tuonut sinne aivan iiiiihanan kalaradon.
Siellä se juoksi rato suussa kun pomo ja Anna rääkyi pihalla.
Ei varmana tullut pihalle ja taas joutu naapuri puuttumaan asiaan.