sunnuntaina, kesäkuuta 14, 2009

Kääritään hihoja



Minä ja kaikki mun purulelut. Tänään leikin tällä harmaalla, vähän kovemmalla hihalla.


MOSKU:- Pomo piti lupauksensa. Mentiin treenikentälle siinä kymmenen maissa. Mutta ei se ollutkaan mikään rangaistusjuttu niinkuin aluksi luulin (lue alempana).
Minulle otettiin seuraamista ja sitten sain leikkiä tällä mun uudella harmaalla hihalla. Pomo alkaa muuten oleen pulassa mun kanssa kun olen niin vahva.

POMON KOMMENTTI: Seuraamisessa otettiin monta taka-askelta eli palattiin perusjuttuun. Tänään ei muuta kuin "fuss"-komento, kontakti ja TSUPP-palkka. Koko treeni korkeintaan 2 minsaa. Enempään jätkän keskittyminen ei riittänyt. Mutta perusasiat meni hyvin.

Seuraamisen jälkeen otettiin 2x leikkimistä uudella kovemmalla hihalla. Palkka hyvästä purusta. Tokalla toistolla Mosku kävi jo tosi kuumana. Pitää nyt miettiä jatko.




POMO: Ollaan vaihdettu isompaan palloon. Silveri kertoi että tänä vuonna tavalliseen palloon on tukehtunut peräti kuusi koiraa!!! (ellei muistini petä)

LARA: - Minulla oli ihan kiva ilta. Tehtiin vain semmoista mitä osaan. Ensin oli lämmittelyä eli patukan noutoa sileellä. Sitten siirryttiin A-esteelle ja tehtiin samaa. Siinä kyllä fuskasin ja kiersin esteen tulomatkalla. Mamma sumpli asiat jotenkin etten tarvinnut hinkata eestaas. Sitten kiipesin matalat tikkaat - piece of cake - kävelin vaikealla alustalla (!), menin pitkää putkea,kuljin agilityn A-esteet sekä korkeat tikkaat.

POMON KOMMENTTI: korkeissa tikkaissa arvon rouva yritti fuskata sillä seurauksella että enemmän tai vähemmän putosi!

LARA: - Höpö höpö. Tuuli vei mut.
Ja toka yritys oli tosi mallikas.

POMON YHTEENVETO: Kotimatkalla pysähdyttiin vielä Kevarin tarhaan jossa huomasin miten väsynyt Lara oli tässä vaiheessa. Rouva on vanha, ei käy kieltäminen.