maanantaina, maaliskuuta 19, 2007

LEPOPÄIVÄ

PEDRO: Tänään ei muuta kuin 1,5 tunnin maltillinen kävelylenkki.

Aftonbladet kirjoittaa että jonkun ihmisten laumanjohtajan mielestä voitaisiin kieltää koiria epäsopivilta ihmisiltä. Minä olen samaa mieltä.
Linkki artikkeliin TÄSSÄ

Jutusta tulee mieleen että me törmäsimme sellaiseen pitbullin näköiseen uroskoiraan äsken kun käytiin lenkillä. Se odotti vihreätä valoa isäntänsä kanssa ja tuijotti minua julmasti. Minä luulen että se valotolppa kuuluu sille pitbullille.
Mamma meni kuitenkin kylmän rauhallisesti tuon kamalan näköisen uroksen ohi ihan niin kuin se tolppa olisi mamman oma.

Lara käveli niinkuin ei olisi nähnyt sitä urosta ollenkaan. Minua puistatti ja yritin näyttää kääpiövillakoiralta.
Kaiken lisäksi me kuljimme kahden tanskandogin reviirin läpi. Ne dogit karjui pihalla eikä minun tehnyt yhtään mieli jättää puumerkkini sinne(kään).