sunnuntaina, helmikuuta 04, 2007

MUN TISKAUSVUORO!

PEDRO: Tänään oli mun tiskausvuoro! Sen jälkeen luimme sähköpostit mamman kanssa. Siinä luki että Cucusta on tullut kaksoivalio, KVA entuudestaan ja nyt TVA. VAU! En ole tavannut Cucua, mutta haluan lähettää lämpimät onnittelut CUCULLE ja hänen Mirva-mammalle. Minä jos kukaan tiedän kuinka työlästä on totella.
Eilen me treenattin mun mamman kanssa sellaista liikettä jonka nimi on "FUSS". Se alkaa niin että minä istun ja mamma seisoo mun oikealla puolella. Sitten me lähdetään kävelemään ja mamma pysyy koko ajan tiiviisti mun oikealla puolella. Kun mamma on just siinä kohdassa kun hänen pitääkin hän napsauttaa sellaista vempainta jota kutsutaan klikkeriksi ja sitten MINÄ saan namia. Lisää namia MINULLE tulee kun mamma seisoo oikeassa kohdassa mun oikealla puolella kun liike loppuu. Cool!
Lara sai namia pelkästään siitä hyvästä että hän MAKASI paikallaan ja katteli kun mamma seurasi minua.
Nykyään koko meidän elämämme on yhtä tottelemista. Lara on kuulemma ottanut ohjat käsiinsä vähän liiankin paljon syksyn jälkeen ja minä olen muuten vaan "ihan mahdoton välillä". Mitä se nyt sitten tarkoittaa.
Nykyään meidän pitää myös olla "kohteiliaita" kotona. Mamma on kuulemma alfa-mamma ja se tarkoittaa ettemme saa ryysiä ensimmäisinä ulko-ovesta ulos emmekä ensimmäisinä sisään. Meidän täytyy odottaa lupaa mammalta. Se vahtii ruokaa ja meidän pitää vaan odottaa nätisti kunnes tulee meidän vuoro. Sitten meidän pitää tuoda mammalle milloin mitäkin esineitä kun hän ei viitsi nousta sohvalta. Kerran Lara joutui jopa tuomaan uuden vessapaperirullan kun mamma merkkasi vessanpönttöä. Sic!