perjantaina, helmikuuta 16, 2007

KUNNON PALKKA KUNNON TYÖSTÄ

LARA: kävelylenkki kauppaan ja sen jälkeen tottista. Muutama noutu. Meni kuulemma aika hyvin mamman mielestä. Jotain se puhui korkeasta vietistä. En minä tiedä mitä tuommonen tarkoittaa. Minulla oli hauskaa.
PEDRO: tänään hiottiin noutoliikkeen loppuosaa. Mun pitää oppia luovuttamaan noutokapulaa sanoo mamma. Sitten mamma harjoitteli taas sitä minun seuraamista oikealla puolella. Menee koko ajan paremmin ja paremmin nyt kun minä olen keskittyvinäni. Mamma ei kyllä tiedä että minä pidän silmällä meidän pihaa koko ajan....Tänään me saatiin kunnon palkat työn jälkeen kun mamma oli ostanut jotain mitä se kutsuu kalkkunanpersuksiksi. Mamma tilasi myös minulle ajan sellaiseen luonnetestiin toukokuun alkupuolella. Minä olen jonkinlaisella varalistalla. Sitten mamma plärää toko-kisojen aikatauluja koska aikoo myös ilmoittaa minut alokasluokaan.