perjantaina, helmikuuta 16, 2007

TÄYNNÄ KOIRUUKSIA

LARA: Eilen, keskiviikkona meillä oli taas tottisharjoituksia pihalla. Minulla oli noutoja ja palkkana oli siansaparoa. Tein saman tempun kuin edelliselläkin kerralla. Haettuani kapulan juoksin vimmattua vauhtia mamman ohi. Mamma oli tosi härski. Se tuli ja otti minut kiinni ja laittoi odottamaan rappusille sillaikaa kun Pedro harjoitteli ja nautiskeli siansaparosta. Että otti päähän. Sen jälkeen en uskaltanut ottaa riskejä enää, koska siansaparot on tosi hyviä. Mamma kehuikin että minä tein sen liikkeen tosi hyvin! Minua nolotti kun Pedrokin katteli ja kaikkee. Mamman sanoo että minä olen täynnä koiruuksia.
PEDRO: minun kanssa mamma kertasi taas tuota FUUSS-liikettä ja sitten sain siansaparoa. Minä yritin kyllä ehdottaa mammalle että tehtäisiin mekin se noutojuttu FUUSSIN sijaan, mutta ehdotus ei mennyt läpi.
Tänään mammalla oli taas työkiireitä ja me tehtiin vaan ihan tavallinen kävelylenkki. Tuolla on taas mukavasti tyttöjen tuoksuja. Mmmmm....