tiistaina, joulukuuta 25, 2007

JOULUPÄIVÄ METSÄSSÄ


LARA: mamman kanssa paria tuntia metsässä. Ei tietoakaan lumesta. Ulkona viisi plussa-astetta.
Pedrosta tulossa oikea jälkikoira. Mamma oli tehnyt Imille jäljen hiekkakuopan ympärille. Ajettuaan sen Imin kanssa mamma laittoi meidät samalle jäljelle. Pedro ajoi tuoreemman jäljen, minä vanhemman. Pedro ajoi tosi hyvin ja nopeasti, nopeammin kuin minä. Mutta minä löysin Imin jättämän juustopalasen!

IMI: mamma teki tosi pitkän jäljen: hiekkakuopan läpi pituussuunnassa ja ylös etelärinteelle. Siitä tuli varmaan 500 metriä. Matkalle mamma oli jättänyt juustopaloja, mutta minä en äkännyt niitä. Sitten löysin kun mamma osoitti ne minulle. Muuten mamma kehui minua lupaavaksi jälkikoiraksi. Kohta mennään ajamaan uusi jälki ja katotaan olenko oppinut mitään. Kuulemma.