maanantaina, joulukuuta 24, 2007

JOULUPUSUJA KAIKILLE

LARA: joulupusuja kaikille: omille pennuille, Mandin ja Sampon pennuille sekä Chilin, Maisan ja Sasun pennuille, Onnimannille, Mokalle, Boalle, Ludden ja Ladyn pennuille, Sasun ja Uunon kohta 10-vuotiaalle veljelle Lakulle sinne Saimaan rannalle, Gunillalle ja Trållelle Ruotsiin, kaikille pelastuskoirakavereille ja heidän ohjaajille, Latun Reijolle, Bacteroides-jengille sekä Silverille, Pirrelle,Tomille ja Gillan isälle.

PEDRO: minä haluan toivottaa Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta mun kasvattajalle Maaritille Tammelaan, äidille ja isukille, Leehylle Tel Aviviin, kaikille sukulaisille ympäri maapalloa sekä sille valkoiselle (!) jänikselle meidän takametsässä.

IMI: Minäkin toivotan kaikille kivoille ihmisille Hyvää Joulua. Ja sille valkoiselle jänikselle meidän metsässä toivotan Onnellista Uutta Vuotta. Se olin minä joka ajoi sinua takaa toissa päivänä. En minä tosissani ollut. Jatketaan treenejä kun nähdään. (Mutta varo tuota mustaa villakoiraa. Se haastaa leikkiä tosissaan....)