perjantaina, marraskuuta 28, 2008

Ulkotöitä riittää

MOSKU: Oltiin äsken ulkona. Mamma loi lunta ja oli äkäinen. Auto oli jäänyt kiinni ja sille piti kaivaa ränni. Lumenpinta on jäässä mutta alta pelkkää märkää mössöä. Kosteus% 150. Mamma lapioi ja urputti. Sillä on kipeä olkapää.

Minun peruskouluni jatkuu. Nyt me hinkataan vuoron perään "platz":ia ja esineen luvutusta, "loss":ia. Mun pitää maata paikalla/pitää kapula suussa yhä pitemmän aikaa. Olen aika haka molemmissa jos saan itse sanoa.
Äsken kyllä mokasin. Mamma käski "platz" ja minä tottelin. Sitten hän otti esiin ruokakuppini jossa oli valmiiksi ruokaa. Ja minä nousin.
Silloin mamma laittoi kupin takaisin kaappiin!!!
Minä heittäydyin maahan, mutta nousin taas liian aikaisin.
Tällä kertaa mamma ei ehtinyt piilottaa kuppia sinne kaappiin. Heittäydyin nurin kauheella kolinalla. Siitä tuli KLIK ja palkka.
Osaan kuulemma ajatella omilla aivoillani.
Vaikeeta onkin ajatella mamman aivoilla, tai Laran.